Telefonul poate reduce substanțial timpul de lucru. Un studiu recent arată că trei din zece angajaţi stau câte două ore pe zi pe telefon în timpul programului. Unii, mult mai mult, chiar jumătate din program, potrivit Observatornews.ro.
Trei din 10 angajaţi stau câte două ore pe zi pe telefon. FOTO Shutterstock
Mulţi angajaţi îşi fac de lucru cu alte activităţi decât cele pentru care angajatorul îi plătește. Unii, pentru relaxare, alții pentru a-și rezolva unele probleme personale.
Pentru unii angajatori, vestea care se desprinde din concluziile studiului e una proastă. Pentru alții, nu contează, atâta vreme cât angajații sunt performanți.
„Fiecare corporație sau loc de muncă are niște indicatori de performanță, ăia sunt relevanți în contextul ăsta. s-ar putea să fie bine că faci cyber loafing, inclusiv că îți cumperi o pereche nouă de pantofi”, explică Alexandru Negrea, consultant social media.