Compania poloneză Wittchen își propune să deschidă magazine în centre comerciale de top din România, având ca obiectiv de a fi brandul de top în vânzarea de bunuri premium la prețuri accesibile. Rezultatele e-shop-ului lor, lansat în decembrie anul trecut, demonstrează o cerere semnificativă pentru produsele lor pe piață. Compania are, de asemenea, prezență pe 39 de piețe europene prin intermediul platformelor online precum Amazon și Zalando, și își caută noi oportunități de extindere pe continent.
Wittchen are deja magazine în Polonia, Cehia și Ungaria, precum și mai multe magazine online în Europa. Planurile de extindere în România includ deschiderea de magazine în cele mai performante centre comerciale din țară. În acest fel, compania își propune să profite de oportunitățile oferite de piața românească și să devină brandul numărul 1 în vânzarea de produse premium la prețuri accesibile.
În altă ordine de idei, în orașul Orăștie din județul Hunedoara, o companie chineză numită Uerom Furniture a inaugurat o fabrică de mobilă. Acestă nouă investiție străină este benefică pentru economie și poate aduce noi locuri de muncă în zonă.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com