Electrica prelungește programul de funcționare al mai multor puncte de relații cu clienții pentru a face față numărului mare de solicitări primite în urma optimizării sistemelor informatice. Astfel, mai multe puncte de prezență ale companiei au un program prelungit de lucru în zilele de vineri și sâmbătă. Printre aceste puncte se numără OC Ploiești, OC Câmpina, PL Bușteni, OC Buzău, OC Brăila, OC Târgoviște, OC Cluj-Napoca, OC Oradea, OC Baia Mare, OC Bistrița, OC Satu Mare, OC Carei, OC Alba Iulia, OC Sibiu, OC Sfântu Gheorghe, OC Brașov, OC Târgu Mureș, OC Reghin, OC Miercurea Ciuc, OC Odorheiu Secuiesc și OC Toplița. Aceste măsuri au fost luate pentru a oferi clarificări privind modificările implementate în structura facturilor de energie electrică și gaze naturale, precum și noile elemente de identificare ale clienților. Elementele noi includ codul de client, codul de încasare, ID-ul facturii și codul locului de consum. De asemenea, modul de efectuare a plăților a fost ajustat, fiind necesar utilizarea codului de încasare și a ID-ului facturii.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “gazetaph.ro”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News sau în urma unor acorduri scrise cu publicațiile. După cum observați, este specificată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii